Regulamin rezerwacji stołów

REGULAMIN REZERWACJI USŁUGi WYNAJĘCIA STOŁU DO TENISA DROGĄ ELEKTRONICZNĄ (zwany dalej: „REGULAMINEM”)

Niniejszy dokument (zwany dalej „regulamin”) reguluje zasady dokonywania rezerwacji, anulowania rezerwacji, sposobów i terminów płatności za rezerwację, potwierdzeń dokonania rezerwacji i reklamacji dla obiektu sportowego należącego do  EkoDom Tomasz Poniatowski, ul.Radiowa 30A, 80-298 Gdańsk, NIP 718-132-63-57, dalej nazywanego “Właścicielem”
kontakt:
@mail: info@polandtt.pl
tel.:+48 515-371-717

Ceny podane na stronie http://www.polandtt.pl/rezerwuj/ są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wszystkie transakcje zawierane są w  walucie PLN. Płatności online obsługiwane są przez DotPay

Rezerwacji pobytu można dokonać przy pomocy jednej z metod:

  1. Telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00 pod numerem tel.: +48 515-371-717 – każda rezerwacja dokonana drogą telefoniczną traktowana jest jako rezerwacja wstępna. Wszelkie szczegółowe dane (w tym warunki rezerwacji) zostaną przesłane drogą mailową
  2. Przy pomocy systemu rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej http://www.polandtt.pl/rezerwuj/

Rezerwacje wskazane w punktach 1, 2 powyżej są rezerwacjami wstępnymi.
Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu pełnej wartości rezerwacji. Płatność można dokonać gotówką jedynie do godziny 17.00 w przypadku telefonicznej rezerwacji. Rezerwacja online wymaga płatności online. Rezerwację można wykonać przed godziną rozpoczęcia wynajmu stołu.  

Płatność online należy należy dokonać w ciągu 5 min od dokonania rezerwacji. Nie opłacenie rezerwacji w odpowiednim czasie powoduje zdjęcie blokady na rezerwacje i zwolnienie danego terminu do ponownych rezerwacji.

Uiszczenie płatności i tym samym skuteczne dokonanie rezerwacji oznacza zapoznanie się a także akceptację warunków rezerwacji oraz polityki prywatności firmy określonych w regulaminie.

Skrócenie czasu wynajmu nie jest podstawą do rekompensaty.

W przypadku skrócenia czasu wynajmu, Gość zobowiązuje się pokryć pełną wartość rezerwacji.

Anulowanie rezerwacji jest możliwe do 12 godzin przed planowaną godziną rezerwacji.

Rezerwacje mogą być anulowane jedynie telefonicznie w godz. od 8:00-17:00, pod nr tel.: +48 515-371-717

Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za błędnie dokonaną rezerwację. Oferty opublikowane na stronie, systemie rezerwacyjnym, przedstawione drogą telefoniczną lub osobiście nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 i następnych kodeksu cywilnego. Oferta cenowa Właściciela, do czasu potwierdzenia, może ulec zmianie.

Informacja dla klienta dotycząca zasad składania

reklamacji

W przypadku posiadania zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez firmę Ekodom Tomasz Poniatowski, klient ma prawo złożyć reklamację. 
Sklep: EkoDom Tomasz Poniatowski, http://www.polandtt.pl/


[Forma i miejsce złożenia reklamacji]

§ 1

  1. Reklamacje mogą być wnoszone przez klienta:
  1. z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, wysyłając e-mail na adres: biuro@domywbaninie.pl

  2. w formie pisemnej na adres korespondencyjny:
    Ekodom Tomasz Poniatowski, [Adres Firmy]

  1. Do reklamacji – o ile to możliwe – należy dołączyć dokumenty, dodatkowe informacje lub wyjaśnienia dotyczące reklamowanej transakcji, np.:
  • Dowód zakupu (paragon, faktura)
  • Opis wady lub problemu

[Sposób rozpatrzenia reklamacji]

§ 2

  1. Treść reklamacji złożonej w formie pisemnej powinna zawierać:
  1. imię i nazwisko lub nazwę klienta;
  2. adres korespondencyjny;
  3. dokładny opis zdarzenia lub przedmiotu zastrzeżeń klienta;
  4. oczekiwany przez klienta stan po rozpatrzeniu reklamacji.
  1. W przypadku stwierdzenia przez sprzedawcę braku informacji wymaganych do rozpatrzenia reklamacji, firma Ekodom Tomasz Poniatowski zwróci się do klienta o ich uzupełnienie w formie, w jakiej klient złożył reklamację.

  2. Przypominamy, że zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

  3. W sytuacji odmowy podania przez klienta wszystkich danych niezbędnych do rozpoczęcia procesu dotyczącego reklamacji, firma Ekodom Tomasz Poniatowski poinformuje klienta, że rozpatrzenie reklamacji nie będzie możliwe z powodu niekompletności oświadczenia klienta.


[Sposób potwierdzenia wpływu reklamacji]

§ 3

Firma Ekodom Tomasz Poniatowski potwierdza złożenie reklamacji w formie elektronicznej lub papierowej, zgodnie z preferencjami klienta.


[Termin rozpatrzenia reklamacji]

§ 4

  1. Odpowiedź na reklamację winna być udzielona bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie:
  • 15 dni roboczych dla reklamacji dotyczących praw i obowiązków wynikających z Ustawy o usługach płatniczych,
  • 30 dni kalendarzowych w pozostałych przypadkach od dnia otrzymania reklamacji.
  1. W przypadku skomplikowanych reklamacji, terminy mogą ulec wydłużeniu:
  • Do 35 dni roboczych dla usług płatniczych,
  • Do 60 dni kalendarzowych w innych przypadkach.
  1. Jeśli firma Ekodom Tomasz Poniatowski nie jest w stanie odpowiedzieć w terminach określonych w ust. 1, informuje klienta w formie elektronicznej lub papierowej w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji, podając:
  1. przyczyny opóźnienia w rozpatrywaniu reklamacji;
  2. okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia zastrzeżeń klienta;
  3. przewidywany termin odpowiedzi na reklamację, który nie może być dłuższy niż określony w ust. 2.

[Sposób powiadomienia o rozpatrzeniu reklamacji]

§ 5

  1. Odpowiedź na reklamację udzielana jest w formie pisemnej, wysyłana:
  1. wyłącznie na wniosek klienta, z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej na adres mailowy, z którego reklamację wysłano,
  2. lub w innej formie, wskazanej przez klienta, np. papierowej za pomocą skanu odpowiedzi.